مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های حرکتی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های حرکتی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های حرکتی در ۱۶ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۱۶
حجم ۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی پیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های حرکتی در ۱۶ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

ویژگی های فایل

– ۱۶ صفحه فارسی شامل مبانی نظری، پیشینه تحقیق و منابع (داخلی و خارجی)

– در قالب فایل ورد قابل ویرایش با استاندارد آکادمیک

– منبع نویسی شده به شیوه APA

– منابع بخش مبانی از ۲۰۱۴ به قبل و بخش پیشینه از ۱۳۹۳ به قبل

– شامل ۱۳ صفحه متن و ۳ صفحه منابع استفاده شده و مفید

 

فهرست مطالب

مقدمه
حیطه روانی-حرکتی
حرکات کلی بدن
تقویت مهارت های حرکتی درشت
حرکات هماهنگ ظریف
تقویت مهارت های حرکتی ظریف 
ثبات
تمرین های دستی
فعالیت های کششی برای مچ و دستها
بریدن
پیشینه پژوهش
منابع و مآخذ

 

بخشی از متن

تعاریف و مبانی

هدف های حوزه روانی- حرکتی به حرکات و اعمال ماهرانه بدنی چون نوشتن، تایپ کردن، نواختن آلات موسیقی، ورزش کردن و انجام دادن مشاغل و چرخه های گوناگون که فعایت بدنی و روانی هر دو سر و کار دارد، گفته میشود. در آثار روانشناسی و آموزش و پرورش از مهارت های حرکتی یاد شده است.

پیشینه تحقیقات

در تحقیق خلجی و همکاران (۱۳۹۳) با عنوان"مقایسه رشد حرکتی کودکان دختر و پسر با والدین نسبی و سببی" نتایج نشان داد بین مهارت های دستکاری، جابجایی و رشد حرکتی درشت کودکان دختر و پسر ۵-۴ ساله و رشد حرکتی و مهارت های جابجایی و دستکاری کودکان پسر ۹-۸ ساله و مهارت های جابجایی کودکان دختر ۹-۸ ساله با والدین نسبی و سببی تفاوت معنی دار وجود نداشت ولی رشد حرکتی و مهارت های دستکاری کودکان دختر ۹-۸ ساله با والدین سببی بهتر از کودکان با والدین نسبی بود.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دیدگاهتان را بنویسید