گزارش کارآموزی راهکارهای افزایش فروش بازاریابی دفتر شرکت پگاه

گزارش کارآموزی راهکارهای افزایش فروش بازاریابی دفتر شرکت پگاه

گزارش کارآموزی راهکارهای افزایش فروش بازاریابی دفتر شرکت پگاه در ۱۵۵ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۱۵۵
حجم ۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی بازاریابی

توضیحات کامل

گزارش کارآموزی راهکارهای افزایش فروشی بازاریابی دفتر شرکت پگاه در ۱۵۵ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

فهرست

 

  • فصل اول: معرفی بازاریابی
  • فصل دوم: انواع بازاریابی  
  • فصل سوم: طرح بازاریابی 
  • فصل چهارم: تقسیم بازار و تعیین هدف
  • فصل پنجم: تبلیغات
  • فصل ششم: فعالیتهای ترفیعی و تشویقی
  • فصل هفتم : معرفی شرکت (سازمان ) پگاه
  • فهرست منابع

مقدمـه                                                          

در دنیای امروز، دگرگونیهای بسیار زیاد همراه با گسترش رقابت در زمینه هایی متنوع ، به ویژه در بازارها مشاهده می شود. (( تغییر)) واژه ی آشنایی است که توأم با فرصتها و تهدیدهایی برای جوامع و زمینه های شغلی مختلف ، گاهی عامل رشد و توسعه ، و زمانی عامل نگرانی و تحیر می شود.

 کشورها و شرکتهایی که پویایی را هدف خود قرار داده اند، سازندگی و توسعه را در تغییر می یابند و گروهی که فقط متقاضی برکت بدون حرکت هستند ، از ایجاد هرگونه تغییر در وضع موجود نگران بوده و مقاومت شدیدی در برابرآن نشان می دهند. استفاده از بازاریابی- که واژهای نارسا و در عین حال جا افتاده و مصطلح برای Marketing  است- برای همه ی شرکتها و سازمانهایی که درصدد هستند بدون تسلیم در برابر تغییر ، حضوری آگاهانه در بازار داشته باشند  ضرورت دارد. آنها باید تلاش کنند تا با بازارگرایی، بازارشناسی ، بازارگردی و بازاریابی سهم بازارمناسبی برای خود به دست آورند و با عرضه ی محصولی خوب با قیمتی مناسب ، به کارگیری روشهای مطلوب توزیع ، استفاده از تبلیغات آگاه کننده و جهت دهنده و شناسایی رقبا ، فرصتها و تهدیدهای محیطی ،سهم بازار خود را افزایش دهند و مشتریان خود را حفظ نمایند.

بازاریابی برای هر نوع  حرکت اگاهانه و هدفمند در بازار امروز ضرورت دارد . بازاری  که دیگر نه مرز می شناسد و نه مشتری  خاصی را در نظر دارد. علم بازاریابی ، مفاهیم بسیار گسترده و متنوعی را در برمی گیرد. در تعریف هیچ یک از علوم ، دانشمندان به توافق قطعی نرسیده اند ، بازاریابی هم از این قاعده مستثنی نیست اما به طور کلی می توان گفت بازاریابی مجموعه فعالیتهایی است که در نتیجه ی آن کالاها و خدمات مورد نیاز مردم در دسترس آنها قرار می گیرد . این فعالیتها  از نقطه ی تولید شروع و در نقطه ی مصرف ختم می شود.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دیدگاهتان را بنویسید